English; One tounge, many voices

Hallå, har idag haft intrduktion, klockan åtta på morgonen!!!!!! helt galet tidigt,
som tur är slutade vi vid tio och vi kommer börja tidigast typ tio, så en dag
är ganska okej... Efter det åkte jag hem, läste lite läxa och däckade sedan
ett tag innan jag åkte med Tina och Emma till det nya köpcentrumet här
i Växjö. Det blev kanske lite mer shopping än vad som var tänkt, men det
va lite "normalt" och "hemma" att gå runt i ett centrum och shoppa med
tjejkompisar, man kände sig lite som att man inte va i en nya stad och ska
börja studera på universtiet och bli vuxen... Nu är jag hemma och har precis
ätit middag, färskpotatis och fiskbullar i dillsås, så otroligt gott och enkelt!
Förutom det där att koka potatis, måste ta och lära mig det...
Nu blir det plugg och sen lite lugn och ro, är lite förkyld så ska försöka somna
hyfsat tidigt så att man pallar gå upp och ha grammatiklektion imorgon bitti...
as if?

Ha det gött

Ugglan

                         
Prisvärd god mat                                                    Sliten tjej ska plugga

Kommentarer
Postat av: Sofia

Iiih! Kul att lära om livet där borta finaste!!! Puss och pepp!! <3

2011-08-29 @ 20:17:26
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0