I have a dream!

har haft mitt första seminarium idag, alltså en lektion där studenterna är
aktiva och inte bara sitter och lyssnar på läraren. Vi hade grammatik och
blev bland annat uppdelade i grupper, självklart hamnade jag med några
som vägrar prata... av fem pers pratade jag och en till tjej, egentligen en
annan oxå, men hon räknas inte riktigt av olika anledningar...
Har precis bokat tågbiljettern till stockholm och tillbaka! så den 8e
september kommer jag upp i ca 5 dagar. Har inte vart borta så länge,
men känns skönt att faktiskt få komma upp och träffa alla igen.
Nu ska jag fortsätta plugga, måste verkligen skaffa bättre självdiciplin
för det är mycket egenstudier och många uppgifter som ska göras....
vi börjar med lite Dr Martin Luther King och analysera hans berömda tal.

Ha Det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0