Varma Koppen

Sådär, nu har jag bott in mig lite i lägenheten, har bott här sen i tisdags kväll,
själv sedan onsdag eftermiddag... Det är både underbart och en aning skrämmande,
har alltid haft människor runtomkring mig hemma, här är jag heeeelt ensam!
något som jag alltid har önskat, men aldrig på riktigt prövat under en längre tid,
det är fantastisk, men samtidigt väldigt... ensamt... no shit sherlock..
har haft inspark och träffat kurs- och program"kompisar", har haft det
riktigt roligt. Idag har jagtvättat, upptäckte att jag valt den enda tvättmaskinen
som INTE hade ett tillhörande torkskåp... så nu måste jag försöka hänga upp
alla blöta kläder i lägenheten och jag har ingen tvättställning! haha, det börjar
bra det här och i förrgår började brandalarmet tjuta när jag stekte köttbullar!
fick panik och mamma vägrade svara i telefon, så fick ändra strategi och ringa
pappa, vilket funkade och han guidade mig igenom hur man tar ut batteriet...
nu ska jag äta lunch, bestående av varma koppen, ska försöka laga kyckling till
middag, om den hinner tina...




Ha det Gött!

Ugglan

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Åh nej inte varma koppen idag igen!"



"Det är inte mitt fel att Sassan i kassa alltid har extrapris på varmakoppen"

LOL

2011-09-01 @ 04:09:47
Postat av: michaela

haha, e inte det från musikalen i typ sexan?? xD haha

2011-09-01 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0