Sådär beslutsångest igen...

Har vart hemma i över en vecka nu och det har varit så skönt!
Åka tunnelbana, träffa vänenr och familj, strosa runt på stan
och bara va hemma och ta det lugnt.
Måste skriva omtenta på min uppsats, klarar jag inte den får jag inte
fortsätta med fortsättningskursen, utan måste läsa någon annan
kurs eller göra någon slags individuell studieplan... Eller hoppa
på historiekursen här i Stockholm... Just nu känns Stockholm
vääääldigt lovande, det är mitt hem och det är här jag trivs,
trots rusningstrafik och förseningar i pendeltåg och trots att
jag inte till en början kommer att bo själv, utan hemma hos
pappa mestadels... Men det är här mina rötter är, det är den
här staden jag älskar... Jag har fortfarande lite tid på mig att
ta mitt beslut, så vi får se...

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0