vet inte vad jag ska göra...

Fick tillbaka sista "övningsuppsatsen" igår, U+... Jag vägde
mellan G- och U+, känns ju jättebra inför tentan nästa helg..
Om jag failar på den så failar jag kursen, samma sak om jag
failar på grammatikprovet som jag gjorde i lördags..
Jag har ju chans för omprov i januari, men det finns ju inget
som säger att jag klarar det då heller... Fick antagningsbesked
inför vårterminen idag, jag har ju en plats här, men jag kom
oxå i på en kurs hemma i Stockholm, så just nu är jag väldigt
tankespridd och undrar vad jag ska göra, kanske var det ett
misstag att plugga engelska, det är otroligt roligt, men samtidigt
så har jag roligast på litteratur och historialektionerna...
Så jag vet inte om jag ska hoppa på kursen hemma i Stockholm,
försöka jobba på halvtid och sen söka in till någon litteratur
och/eller historia kurs eller program där hemma till hösten...
Ska prata med mamma ikväll och försöka få lite råd...

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0