Bridget Jones-moment

Vi har sittning nästa vecka, temat är historiska
personer, så jag har bestämt att jag ska vara
Audrey Hepburn, ganska simpelt och lätt fixat.
Så idag va jag på stan med Emma, Mikaela och Ida
för att fixa mustascher och lite annat till vår fest på fredag,
jag passade på att smita in på HM och kolla ifall dom hade nån
bra svart enkel klänning, hittade en jättefin, enda problemet
är att den är supertajt! Så, jag köpte ett par såna där
"håll-in-magen-trosor"... Fantastisk uppfinning! Fick en Bridget Jones
feeling när jag skulle hitta dom, hon väljer ju mellan ett par såna
eller ett par snygga spetstrosor, men lätt att jag väljer dessa!
Ska börja göra sit-ups och lite sånt nu oxå, så det borde hjälpa lite
oxå, vill inte känna mig som en strandad val...
Nu måste jag städa, folk kommer över imorn ooch på fredag och det
ser ut som ett bombnedslag, som vanligt alltså...



Ha det Gött

Ugglan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0