Hem!

Imorn, eller idag, beroende på hur man ser på det,
så åker jag hem! I för säg drar jag till uppsala på en gång
för att träffa Louise, men jag kommer typ vara hemma!
Jag längtar så grovt mycket, har sett fram emot det här i
över en månad nu, behöver verkligen träffa
mamma, pappa, hampus och alla vänner, förstår
inte hur mycket jag saknar er!
Ska försöka packa lite och läsa lite grammatik inför
morgondagens lektion.. Vi får tillbaka våra sammanfattningar
imorn oxå... Lite nervös... Vill verkligen ha VG,
men har ingen aning om hur det gick, det kändes bra,
men då brukar det ju oftast gå åt skogen... We will see...

Ha det Gött

Ugglan


Kommentarer
Postat av: Katja

Det ska bli så kul att träffa dig i helgen! :D

2011-11-02 @ 21:05:44
URL: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0