Höstrusk

Det har vart världen oväder idag, riktigt uschligt... har nästan bott i
biblioteket i veckan och kommer göra det nästa vecka också,
har haft en uppsats till imorn, en bok att läsa ut till tisdag och sen
grammatiktenta på lördag... Ska snart fixa en räksallad att ha
med som lunch imorn så att jag slipper köpa något.
Viktväktargrejen har gått ganska bra, ahr fuskat lite nu i helgen,
men då har jag dragit ner på annat istället, typ mindre portion
eller ätit extra frukt/grönsak istället för lunch, det funkar,
men i veckan blir det bootcamp! Inget fusk fram till fredag!
Utan äta ordentliga måltider och mellanmål istälelt.
I fredags va det sittning, vi i nya styrelsen blev introducerade
och vi hade verkligen skitkul! Tyvärr blev vi besvikna på en person
och lite... jag vet inte...

     
Mikaela i Fredags   Jag i Fredags        Adventsfika          Höstrusk!


Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0