Julklappar

Ja, jag har läst litegrann i boken, mest har jag läst Egoinas blogg,
underbart med en bloggerska som inte är som de andra.
Har också hunnit med att köpa julklappar,
Massagegubben
Denna massagegubbe är till min bonus-pappa Stig
Värmehjärta
Har köpt två hjärtan som värmer till min mor,
hon har tjatat om såna härjag vet inte hur länge
Isstjärna
"Göra-själv-islycktor" till bonus farföräldrarna
Kylmuggen
öl-sejdel som kan frysas till far min

Allt är inhandlat på coolstuff.se

Så nu e det bara mostrar och två till som ska inhandlas till!
Känner peppen och fortsätter nu natten med läsnig av bok
och Egoina, ett kapitel boken, lite blogg och så vidare... hehe...

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0