Nystart

Efter många motgångar den senaste tiden så känns det som att jag
är påväg tillbaka, och vad passar inte bättre då än en nystart?
Så, från och med imorgon ska jag börja följa viktväktarna,
verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig och försöka
sätta ihop ett träningspass jag kan göra hemma, kanske köpa ett par hantlar?
Jag ska oxå börja ta hand om mitt hem bättre, inte låta det förfalla... Diska,
städa ordentligt och inte låta en massa saker ligga och skräpa.
Jag måste oxå ta tag i plugget, det har fått lida alldeless för mycket
den sista tiden, och jag vill klara av tentorna så att jag får fortsätta!
Så imorgon är den första dagen i mitt nya liv!
Det kan hända att jag trillar tillbaka, men ska verkligen försöka
den här gången!



Ha det Gött

Ugglan


Kommentarer
Postat av: Sofii

Go for it!! <3

2011-11-10 @ 11:23:42
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0