Academic paper no1

Glömde bort att nämna att jag har fått tillbaka min första Academic paper...
Jag fick G-!!! Är helt sjukt glad! Haha, känns konstigt att vara så glad
över ett G-, men det är faktiskt bland de bästa resultaten! Eftersom det är
första Academic Papern vi har skrivit så var det ett gäng som blev underkända,
men det här kommer inte räknas in i vårt betyg, det är mer övning inför
den sista papern. Men eftersom Leif har tjatat sönder essäer i Svenska B
och Engelska C så skriver jag mer "journalistiskt,poetiskt,teatriskt" för att
citera min grammatiklärare.. Så jag måste ändra hela min skrivstil.. Iallafall
när det gäller Acamdemic Papers.
Har också haft min första muntliga presentation. I sann Michaela-anda så hade jag
självklart knappt förberett mig... Hade skrivit klart det sista en timme innan
och läst igenom det hela en gång typ.. Men jag klarade mig! Och han sa
att om jag kan mitt ämne bättre och släpper manuset så har jag chans
till högre betyg! Wiho! Så gissa vem som kommer satsa på nästa muntliga?

Ha Det Gött

Ugglan


Kommentarer
Postat av: fia

GRATTIS!! :D Du är grym! <3

2011-09-29 @ 08:53:39
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0