God morgon

Efter en konstig pmsig, gråtig natt mår jag bättre efter lite sömn.
Sitter och försöker svara på instuderingsfrågorna till språkhistorian,
det är sisådär 35 instuderingsfrågor som ska lämnas in absolut
SENAST tisdag natt, annars failar man och måste skriva salstenta
och det känns onödigt... Ska fixa lite nudlar till frukost/lunch
och senare ska jag med Emma, Tina och jag tror Mikaela och äta
sushi inne i stan! WIIIIE! Längtar, har saknat sushi, det va alltför
länge sen jag åt det... Sen får vi se vad som händer ikväll, kanske utgång
här på campus eller i stan?



Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer
Postat av: Glittercat <3

Honey <3 hur är det med dig? lever du livet i litttleland? Puss <3

2011-09-02 @ 15:49:51
URL: http://glitterheartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0