Hatar är ett väldigt starkt ord...

Ahhh! orkar inte plugga... Hata..Avsk.. Ogillar verkligen
instuderingsfrågor... Tycker att ämnet, språkhistoria, är
bland det roligaste som finns! Men att behöva sitta och svara
på en massa frågor... nja... men men, bara att bita i det sura
äpplet, det kommer belöna sig tillslut ( behöver inte göra salstentan!).
Ikväll ska jag, Emma och Mikaela ut, vi ska till Sivans, en av
studentpub/klubbarna på campus. Innan ska vi va hos mig,
så detta innebära att jag måste städa... WiiE! Men hade vart tvungen
att städa imorn i vilket fall som helst, så det är bra att det blir gjort.
Och så måste jag till ICA och köpa typ popcorn eller chips att bjuda på...
Men nu, åter till plugget!

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0