Helt slutkörd

Alltså, jag är verkligen dum i hela huvudet... Jag ska aldrig,
aldrig någonsin, göra en uppgift i sista sekund igen,
big no no! Ska börja med nästa instuderingsfrågor redan
imorgon och sen fortsätta med dom på tåget upp till
Stockholm och på väg ner igen också. Och jag har världens
träningsvärk i benen efter dansen igår, men det är lite nice,
då vet man att man har tränat licksom, stavar man det så?
Min granne ovanför går väldigt hårt, haha, man hör typ varenda
litet steg... Ibland e jag orolig att jag väsnas för mycket och
att de extra höga "klampen" är för att jag ska vara tystare,
men sen kommer jag på att det enda ljud jag ger ifrån mig
är smattret från tangentbordet och om jag typ spolar i toan...
Har hörlurar när jag lyssnar på musik och kollar typ inte på
tv:n... Man blir lite paranoid över alla ljud när man bor själv,
men det är nog bara en vanesak. Nu ska jag äta lite kladdkake-
smet och fira att min första inlämning är klar! Även fast jag
missade två frågor... sjutsingen... men what ever, jag hoppas
hon inte underkänner mig... Är inte inte övertaggad på att
göra en salstenta...

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0