Jag är dum i huvudet

Att man aldrig lär sig läxan... Sitter här med 55 instuderingsfrågor
kvar, de ska va klara imorn midnatt, helst typ inatt,
vill inte åka till Lund med pressen att behöva svara färdigt...
Då kan jag oxå börja fokusera på nästa bunt av instuderingsfrågor
samt börja plugga inför online-testet och VG-uppgiften...
Varför ska jag göra VG-uppgiften!? Men jag vill så gärna plugga
en termin utomlnads... Hoppas det är värt det...
Nä, ska sluta ödsla tid på detta och sätta igång med att översätta
Australiensk Engelska till något man förstår mer än vart tredje ord..

After the barbie, the yobbo who was full as a goog drove off to his weekender, but he had a prang and ended up having 5 tinnies from his esky.

Nån som förstår?

Ha det Gött

Ugglan


Kommentarer
Postat av: Linn

Barbie = bbq ^^

2011-09-23 @ 21:56:01
URL: http://linnslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0