John Blund tack

Har lite spontant bokat tågbiljetter t/r till Lund för att
hälsa på Dessi! Ska bli riktigt roligt, har inte träffat henne
sen straxt innan jag flyttade ner, så typ lite mer än en månad,
som kanske inte låter så länge, men det är det...
Ska försöka sluta psyka sönder nu och sova, fast jag vill inte sova,
fast ändå vill jag sova... Dilemman, dilemma... Funderar lite på
att gå till studenthälsan och prata, för det är typ som att jag är
rädd för att sova, jag gör typ vad som helst för att inte sova tills
jag inser att jag måste sova för jag ska upp om 4-5 timmar och
ha semenarium och föreläsningar imorn...
Och att göra grejen failade stenhårt! Får lov att gå upp lite tidigare
imorn så att jag hinner göra något innan jag ska möta upp Emma
och fixa lite innan språkhistorian... Som jag vill va förberedd på,
för då är det mycket roligare.

Natti Natti

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0