knasig och trasig

Usch, ingen rolig dag, har mått lite knas, inte orkat göra något
vettigt även fast jag vet att jag verkligen MÅSTE skriva klart
uppsatsen till klockan 12.00 på måndag... Ha läst lite artiklar
om English as a global language och hur man skriver en
akademisk uppsats, men har bara skrivit 170 ord, den ska
vara på MINST 650... Usch, just nu undrar jag vad jag har
gett mig in på. Jag har ingen som helst inspiration just nu,
vill bara krypa under täcket och mysa till en bra film, eller
åka hem till stockholm, söka jobb och försöka hitta en etta
i nån förort, umgås med vänner, festa, kanske resa och inte
plugga... Men jag ska hålla ut, vet att det bara är en svacka
och att det kommer att bli bättre.

Ha Det Gött
Ugglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0