Läxa lärd

Skjut ALDRIG upp uppgifter du får på universitetet, gör dom så
fort du kan, du kommer att tacka dig själv, för annars sitter du
som jag, ett dygn innan det ska in och har knappt gjort hälften...
Så jag har lärt mig att jag kan inte göra som i gymnasiet,
jag måste ändra på hela min studieteknik för att klara av skolan
utan att få sömnbrist och magsår av stress och för mycket kaffe
som man dricker när man ska hålla sig vaken... Jaja, nu vet jag
det och nu vet ni det också! Så nu ska jag dricka mitt kaffe och
fortsätta svara på frågor om engelsk språkhistoria ( som är ett
underbart fantastiskt roligt ämne egentligen, när man inte är dum
i huvudet och skjuter upp arbetet...) och sen förhoppingsvis sova
en stund innan jag ska va i tvättstugan klockan tio...



Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0