Och skalman han är tlött!

Usch vilket väder det är idag! Cyklade i duggregn
och motvind till skolan, lagom mysigt, sen regnade
det helt galet så jag, Mikaela och Emma satt och fikade
i drygt tre timmar innan det kändes okej att cykla hem...
Har fått en gul Kånken! Helt överlycklig, tusen tack bästaste
mamma! <3 Idag blir det plugg, instudeingsfrågorna ska in imorn vid
midnatt och jag är lååångt ifrån klar, vill inte sitta i Lund imorn och
behöva plugga hela kvällen, känns drygt.. Då sitter jag hellre
upp ikväll/Natt och krigar!
Va på infomöte om utlandsstudier igår, då sa de att man har större chans
att komma utomlands/större chans att komma dit man vill om man har
VG och inte bara G.. Så då e det bara att plugga järnet och försöka sig på
VG- uppgiften i språkhistoria... Jag som hade tänkt strunta i den...
Men men, jag, Emma och Mikaela sa att vi sitter tillsammans och
gör den, den är nämligen på internet, mohaha!
Vi fick oxå reda på att vi ska på studieresa till England i mars!
TAGGA!!! Det kostar drygt 3000 + flygbiljetter, men då är det buss,
hotell och frukost som ingår, så det känns ganska värt! Vi kommer börja i London
någon dag, sen tar vi en buss uppåt, stannar på lite platsre, typ Camebridge,
Holy Island, York.. Sen avsultar vi i Glasgow eller Edinbourough ( hur det
nu stavas...) Så nu gäller det att klara alla tentor så att man får fortsätta!
Nä, nu blir det plugg och 19.30-21.00 är det dans! Funderar på att dansa
den här terminen och sen nästa köpa kort till simhallen och simma,
det är så otroligt fridfullt och nice. Plus att man inte har lika stor press
och ångest över att vara bra, man kan liksom simma i sin egen takt.
Nu kanske det bara är jag som har lite ångest när man dansar, det är
bland det roligaste som finns, men i den gruppen jag va i förra gången
va alla så ba, knde varandra och typ kollade ner på en... Hoppas att
den här gruppen ( Nybörjare/Fortsättning) är lite bättre.

Ha det Gött

Ugglan


Kommentarer
Postat av: Linn

Bara lite lagom avis på din England resa?! ;) hälsa York från mig ^^ hihi <3

2011-09-21 @ 20:58:27
URL: http://linnslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0