sovit dåligt

Lämnade in frågorna igår typ 7 minuter innan deadline... ALDRIG igen
kan jag ju börja med att säga. Har inte varit så stressad och panikig
på länge.. usch, så därför har jag börjat svara på de nya frågorna
redan nu! Mohaha, det ska vara min underhållning imorn på tåget
upp mot Stockholm. intervjun gick ganska bra, va inte jättenervös,
skrattade och skämtade och svarade faktiskt helt okej på frågorna.
De skulle höra av sig inom 1-2 veckor, så håll tummarna!
Kunde inte sova igår, somnade fem och vaknade nio... Det har varit
mycket som snurrat runt i mitt huvud de senaste dagarna...

         
Just nu känns det lite såhär...                 ...men vill känna såhär och kommer förhoppningsvis göra det imorn

Imorn åker jag hem, längtar!

Natti Natti

Ugglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0