Tredje gången gillt...

Har nu bokat tvättstugan för tredje gången sen jag flyttade hit.
Nu bokade jag grupp ett som jag såg någon använda igår,
alltså borde den funka ( ta i trä ) och den har ett torkskåp
som man får använda! Glad tjej! Plus att bokade den klockan
10 imorn bitti, så jag måste gå upp och plugga och tvätta
trots att jag börjar tre! Annars hade jag sovit till typ tolv-ett
nån gång.. hehe, självdiciplin på hög nivå...
Idag blir det plugg, disk, dans och kör! Wiiiiie!! Och bara för
att det regnar här ( som alltid, det regnar typ jämt, även
fast solen skiner regnar det typ... skumt...) så lägger jag
uppp en bild på en blomma jag hittade på vägen hem,
tror att det är en prästkrage, men jag suger på blommor...


Ha det Gött!

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0