Dag 2 i biblan

andra dagen i biblan med Sabine, har fått lite gjort, men inte tillräckligt, är så oinspirerad att skriva den här jäkla b-uppsatsen, men har cirkus minst 2 sidor kvar att skriva, plus ändra lite efter jag fått tillbaka första utkastet, det är egentligen inte så mycket, men jag måste välja ut de argument jag vill ha, skriva en conclusion, fixa massa grammatiska fel osv, på engelska ofc... Men har hela nästa vecka på mig, så lär bli många dagar i biblan... Såg äntligen Pulp Fiction igår med Sabine! Den var väldigt speciell och jag hade nog hypat den lite för mkt, eftersom ajg älskar Tarantinos tidigare filmer och denna ska ju vara typ den bästa, men jag vet inte, Kill Bill filmerna och Death proof va snäppet bättre enligt min mening... Ska försöka hinna med lite träning i veckan oxå, har så galet träingsabstinens, men de jäkla förkylingen vägrar släppa... Och igår fick jag ännu mer bevis till att killar är svin!
foto: Linn Rosén
Ha det Gött
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0