Dag 4 i biblan, sort of..

Har suttit i skolan och biblan 4 dagar nu och det känns som att jag har lika mkt kvar att göra nu som jag hade innan... just nu känns allt hopplöst, verkligen allt... ville inte gå upp ur sängen imorse, bara stanna där hela dagen och se Titanic på repeat och gråta sannslöst och hysteriskt hela dagen, kanske dåsa av då och då, men ville verkligen inte gå till skolan, även fast vi bara skulle se en film, men jag visste att efteråt så var jag tvungen att ta tag i det tunga plugget, sociolinguistics och b-uppsats... vill bara ha sommar nu, med alla skolgrejer avklarade och godkända, glida runt på tåg i Europa med Lollo, läsa bäcker på stranden här hemma, gå runt i Stockholm mitt i natten när alla andra ligger hemma och sover, njuta av tystnaden, färgerna och staden. Förhoppningsvis jobba lite oxå, om jag har tur, annars blir det fattigsommar på stranden cilket kan va ganska nice det oxå. Och inga killar, på allvar! inga bekymmer, de är bara svin och orsakar bara smärta, irritation och ilska (självklart inte alla, men typ de flesta)... Så stadsbiblan kommer att vara min allra bästa vän under sommaren och kanske en cykel att glida runt på.
Ha det gött från en smått bitter och uppgiven uggla

Kommentarer
Postat av: Fia

ÄLskade älskade du. Önskar vi kunde sitta sida vid sida och pyssla med våra grejer.. Visserligen har jag inget att göra just nu men saknar ditt sällskap. <3 Ska se på Mamma Mia nu, ett ljus i mörkret med massa färger och den där härliga sommarkänslan som vi alla längtar så efter..



Du är en kickassbrud med massa kompetens och intelligens. Kom ihåg det!

Mycket kärlek /S <3

2012-04-18 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0