I work out

Idag har jag tränat en massa, typ... Gick en promenad med tjejerna kring stora sjön och sen ett bodypump-pass på simhallen med Emma, plus en hel del cykling, känner mig väldigt stolt. Imorn bitti blir det ännu mer träning, först CX-works, tränar typ bål och sen ska vi pröva gymmet för första gången! ska bli väldigt spännande och lite läskigt, tänk om det är en massa vältränade typer som skrattar åt en... Håller mig nog till att springa eller crosstrainer, men om det inte är så mycket folk kanske jag prövar något mer avancerat. Sen blir det plugg, skulle ha skrivit klart b-uppsatsen ikväll, men orkade inte, så det är morgondagens mission! Och fixa med Sociolinguistics och lite language structure, måste klara omtentan, pallar verkligen inte att göra om den igen... Sen ska vi fika med Tina, känns jätteknas, för vi umgicks jättemycket i början av förra terminen, men hon tar så mycket energi att umgås med, man orkar inte och hon vill umgås typ 24/7 om hon fick bestämma... På torsdag bär det av hem! Ska på moster Maris möhippa på fredag, TAGGA!!! tihi, på lördag ska jag träffa bästa, bästa Louise och söndag och måndag ska jag hänga med underbara, fantastiska musikalare, the original Disney-gänget, mina ögonstenar, som jag saknar er <3
Natti Natti
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0