Josefine

Har haft besök av Josefine i helgen, har vart supermys
att träffa henne igen. Har dansat, fikat och kollat film typ,
är dock astrött just nu... Vill egentligen mysa ner i soffan
under täcket och kolla Moulin Rouge, men måste ha läst
ut Othello till på tisdag, så det blir den och spotify istället.
Killen från förra helgen hörde av sig igår... han ville ses
men jag orkade inte och hade Josefine här, så jag sa till
honom att höra av sig, så vi får se, för det är typ min tur
att höra av mig.. om man kör varannantekniken...
får se vad som händer... Mario och Louise kanske kommer
ner om två veckor! Skulle va så galet kul om de gjorde det!

ha det gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0