mina muppar har åkt hem :(

Är ensam igne, har haft supermys med mina muppar i helgen, spelat spel med klasskompisar oc bara hängt hemma hos mig, ätit EN MASSA! kollat filmer och serier och bara myst. känns ganska tomt nu, saknar dom redan... Hartagit det lugnt nu en stund, men ska ta tag i plugget, har tenta på fredag innan vi drar till ENGLAND! plus att vi ska ha skrivit 2 sidor på b-uppsatsen denna vecka... Så kommer typ att bo i biblan hela veckan, ska göra lite matlådor ikväll när jag gör min middag, blir ungslax och potatis. Ikväll blir det chill och titta på Breakfast at tiffanys, har velat se den jättelänge så är jättetaggad.
ha det gött
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0