väntar på John Blund

Sitter uppe och lyssnar på vinden, regnet och mina grannar utanför. Har upptäckt att mitt fönster inte går att stänga helt och hållet, så måste ringa Krebo, men det får bli när jag kommit hem från England och Skottland. Vi åker imorgon! (klockan är över tolv.. hehe..) Tror inte att de hinner komma och fixa det innan vi åker... Är lite nervös oc smått stressad över resan. Har kollat min ekonomi och jag kommer att klara det, men får ändå dåligt samvete när jag tänker på hur mycket pengar jag tar med mig och som jag tänkt spendera där borta, på egentligen onödiga saker som kläder, skor och sånt... Fast samtidigt så har jag ju sparat ihop det mesta, men jag skulle kunna göra bättre saker med dom, typ köpa en ny cykel, skänka pengar till välgörenhetsställen... Fast det är inte ofta man åker till London där det är underbar och relativt billig shopping och nu har jag ju vart duktig och tränat så att jag faktiskt är relativt nöjd med mig själv för typ första gången någonsin, så då kan det vara kul med lite nya, snygga kläder... Men kan fortfarande inte skaka av mig det dåliga samvetet. Har helt prioriterat bort plugget, satt ett tag idag i biblan och ska dit imorn bitti oxå och försöka sitta där fram till tvättiden. En cykel kan jag ju önska mig i födelsedagspresent och jag kan börja skänka lite pengar varje månad till välgörande ändamål, så får det bli, unna mig en rolig resa och en ny garderob typ...
Ha det Gött
Ugglan

Kommentarer
Postat av: Linn

Det tycker jag du gör rätt i!! Du förtjänar denna resa :) hälsa underbara York från mig <3

2012-02-23 @ 10:51:47
URL: http://linnslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0