ännu en effektiv dag

Har varit jätteduktig idag! Har pluggat, köpt träningskort på simhallen,
betalt räkningar och handlat nyttig och bra mat! Ska oxå ut i tvättstugan
och förhoppningsvis boka in mig imorn kväll, min tvättkorg har nästan
svämmat över... hehe.. fick mitt lönebesked och får ut mer än väntat!
alltid lika trevligt, särskillt som vi åker till Storbritanien om 4 veckor,
då blir det mycket shopping! måste passa på att träna och va duktig
fram till dess oxå så att man kan köpa lite mindre storlekar, målet
är att ha gått ner en storlek till dess, det borde jag lyckas med tycker
jag, om man tränar ca 3-4 gånger i veckan samt äter bra mat och inte
fuskar! Har ätit min chipspåse denna månad, så nu blir det popcorn,
mörk choklad, kesella samt frukt och grönt som gäller! Kesella är supergott,
särskillt med rabarber, eller, det är den enda jag prövat, men köpte hem
hallon idag oxå, det är typ som yogurt fast såååå mycket godare, typ som
en efterrätt och den är inte onyttig typ, jag menar, Kissie äter den haha,
å hon äter ju bara "nyttigt". Fick lite panik dock, fick en påminnelse om att
jag skulle betala min tv-avgift, grejen är bara den ätt jag gjorde det för två
veckor sedan, vet inte om det inte registrerades, så måste ringa dom imorn
och måste ringa tandläkarn imorn, vet inte om jag ska dit imorn eller om det
är på onsdag...


Målet inför sommaren... ehh NOT!

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0