Effektiv dag

Har vart väldigt effektiv idag! Träffade syon och pratade med henne
om hur jag ska göra med studierna. Som det ser ut just nu
fortsätter jag med engelska i vår, men söker troligtvis till
skk inriktning litteraturvetenskap till hösten, och efter det läsa
master i litteraturvetenskap och eventuellt kandidatkursen i
Engelska efter det... men jag måste kolla runt lite innan jag bestämmer
mig. Va inne i stan och köpte en jättefin grön cykel, med en korg!
handlade och va på apoteket, har kollat upp hemförsäkring och
studiebidraget. Är helt slut och orkar inte göra något mer vettigt
ikväll, typ fixa någon slags middag... Ska försöka fixa en bild på
cykeln imorn.

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0