Irriterat inlägg om killar...

... Efter många om och men så har jag lärt mig att inte
ha för höga förhoppningar på killar, ofta är de svin...
I lördags så följde jag med en kille hem, han frågade ifall
han kunde få mitt nummer och ifall jag ville träffas i veckan
och typ äta en pizza, vi bytte nummer och han bad mig höra
av mig för jag har lite späckat schema.. sagt och gjort, messade
honom vid 3-tiden idag och har fortfarande inte fått ett svar!
visst att folk, särskillt killar, kan va sega på att svara på
sms, men det här tar nog priset... nästan... så spionerar
lite på facebook, man måste spionera liiite, hehe, och hittar
en blogg. Där står det i ett inlägg att an ska försöka sluta
byta nummer med tjejer han är förtjusta i och inte höra av
sog, som an tydligen gör ofta... Kul... Så bye bye orkar inte
bry mig eller hålla på... men va tvungen att få ut mig irritationen..

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh vilka idioter det finns <3

2012-02-01 @ 21:35:55
URL: http://Http://katjasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0