oplanerade kvällar är de roligaste

Hade inte planerat något särskillt ikväll, skulle eventuellt ha färgat
Emmas hår, men det blir en annan dag. Istället blev det först biljard,
jag SÖG!, med Mikaela och lite människor, sen gick vi vidare till Felix
och kollade film, Water for elephants, riktigt bra faktiskt, och sen
hamnade vi på stallarna där vi tog en, vissa fler, öl och typ nachos.
Har haft det riktigt trevligt ikväll, träffat nya människor som jag
hoppas jag ska träffa igen... Ska snart sova, imorn måste jag upp
och ta hand om min lägenhet, den är inte i jättebra skick just nu...

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer
Postat av: sofiia

Du krigar på så bra :) Längtar efter dig!!

puss på rumpan! <3

2012-01-18 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0