Träna!

Kom precis hem från mitt andra pass av bodypump! Så jäkla
roligt, faktiskt! Man blir supertaggad när man väl är där och
tränar, särskillt om man är två eller flera, ja har Emma med
mig, vilket är bra, hon är verkligen motiverad och det smittar
av sig. Cyklade hem sen oxå, ca 5 km, satsar hårt nu på
att få muskler och "tajta" till kroppen lite. Imorn ska jag
på jobbintervju, samma företag som jag har delat ut comviq-
kort, sen är det skola. På onsdag blir det träning igen och på
fredag kommer Josefine ner! Ska bli riktigt roligt!

Ha det Gött

Ugglan

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken hurtbulle du är :D

Vad är det för intervju då? :D

2012-01-30 @ 22:54:04
URL: http://katjasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0