Helgen

Har haft en underbar helg, grillat, spelat kubb, dansat och ätit torsk med äggsås. Dock har min b-uppsats blivit lidande, så försöker skriva på den nu, har nästan två sidor, men vill helst ha fyra innan jag lägger mig ikväll... Det känns i för säg bättre med den nu, har läst lite mer om vad det egentligen är vi ska göra, så den är lite mer logisk nu än i förra veckan då jag hade världens panik. Imorn ska jag försöka skriva ihop en peer review på Emmas uppstas och påbörja en presentation till onsdagens muntliga presentation. Vill försöka hinna träna lite oxå, har inte blivit nå mer sen måndagens träning tyvärr, men på tisdag och förhoppningsvis någon mer dag! På torsdag fyller jag vuxen på riktigt, väldigt skrämmande, men roligt, åker då oxå hem! längtar som en tok! har inte varit hemma sen jullovet, typ 2,5 månader... så ska bli skönt att träffa familj och vänner igen, och att få va hemma i Stockholm överhuvudtaget.
Ha det Gött
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0