Hemma

Kom hem i förrgår, men har inte orkat skriva något.. Hade en helt galet rolig resa! Är helt kär i landet och vill verkligen tillbaka, typ plugga där min valfria termin eller nåt. Vi har gått så stört mycket runt i alla städer där vi va, shoppat en hel del, druckit god öl och ätit god mat. Sovit på spökhotell, andra hotell med fantatiska sängar och frukostar, suttit 20 personer i en liten italiensk retaurang och en yttepytte liten pub, åkt buss, sett Holy Island, en massa kyrkor och underbar natur. Vart på diverse parlament och kommunhus, sovit på en flygplats och druckit afternoon te medan det haglade sönder utanför fönstret. Åk dit och åk runt i landet, spendera inte all tid i London rekomenderar jag! Fast London är very amazing! lööööv tat taown! Är helt galet trött, sover flera timmar mitt på dagen och sen hyfat tidigt på kvällen, måste skärpa till mig... Och plugga och städa och sånt tråkigt, kanske imorn, eller till helgen... får se lite... Imorn ska vi sitta och prata om viska med potentiella nya studenter typ, sen på kvällen är det den svenska björnstammen! ska bli riktigt skoj med lite livemusik, å skön stämning!
Ha det Gött
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0