solero exotic

Vi va på IKEA i helgen, handlade kanske lite för mkt som kunde ha inhandlats senare, men nu har jag det iaf. Sen va vi ut på kvällen, hade verkligen jättekul. Nu är jag inprincip pank, räknade lite fel någonstans på vägen, men jag har mat så att jag klarar mig iaf, det är det viktigaste! Har lite småpanik över B-uppsatsen, men skrev lite på den idag och ska försöka sitta imorn eftermiddag med den oxå, på något sätt blir det säkert bra. Har sjuk hemlängtan, saknar mamma, pappa, hampus, katterna och alla vänner, saknar Stockholm och livet där hemma, men åker hem om typ 8 dagar, på min födelsedag. Det är oxå skumt, jag fyller 20! Känner mig inte som 20, skulle behöva ett tag till som 19-åring...

Ha det Gött
Ugglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0